Orígen

La meva foto
CATALUNYA
Rússia :Les alegries, les inquietuts, les tristeses, les emocions, en fi els sentiments del camí a una Adopció.

3 de nov. 2011

DESTI FINAL: ÚLTIMA PARADA

Estimats lectors, hem arribat a l’última parada, hem arribat el destí final. Espero que els meus comentaris, els meus sentiments, les meves sensacions, les meves inquietuds…..En fi la meva experiència, us hagi agradat, d’altres que us pugui ajudar si mai passeu per aquesta situació, I per tots aquells que ara hem llegiu I esteu passant per el  mateix, ja podeu veure com els somnis, els desitjos es compleixen, tot plegat es fa realitat.

A tots els seguidors:
Seguiré llegint els vostres blocs, I em recordareu la meva experiència, amb les vostres aventures i desventures. Gràcies per els vostres comentaris, per la vostra companyia en el llarg d’aquest temps. En els moments difícils, que n’hi ha! m’heu ajudat; i en els bons que també n’hi ha! m’heu fet més feliç; l per tot això,  us portaré en el record.  Quan la Júlia sigui més gran i pugui entendre tot això li encanyaré el que hem viscut plegats…. Una abraçada!
Per  la Júlia:
Per quan llegeixis, això espero siguis suficientment gran per entendre, la il·lusió d’una parella que ha volgut ser pares. Que el destí, va voler que fóssim pares així, va voler que Rússia -  Vladivostok, estiguessis tu. Esperant perquè et vinguéssim a buscar. Tu, buscaves uns pares i nosaltres una filla.
Espero que entenguis que les persones a vegades, no poden triar el camí, les circumstàncies d’uns i d’altres no les podem analitzar. Senzillament, les hem d’entendre. Nosaltres només podem donar gràcies que estiguessis a Vladivostok, esperant.
Ara tu, comences una nova vida. I veuràs que nosaltres un  27 d’octubre de 2011, escollíem un dels  dos camins:  ARTEM-Vladivostok, i Aeroport direcció a una nova vida, nosaltres ja el vam triar. Ara et toca triar a tu. FENT CAMÍ.

6 comentaris:

  1. ¿Que nos das a entender,que nos abandonas?no por fa,cuéntanos de vez en cuando como va la cosa,es una satisfacción leer los progresos de vuestros peques.Un besito

    ResponElimina
  2. SI mARINA, GRÁCIAS POR TUS MENSAJES HA SIDO UN PLACER. ESTE BLOG, HOY TERMINA AQUI...QUIEN SABE SI ME ANIMO Y MAS ADELANTE EMPIEZO OTRO..... UN ABRAZO

    ResponElimina
  3. Fent camí, m'ha encantat compartir tot aquest temps amb tu. Ha estat un plaer poder seguir totes les vostres passes fins a trobar-vos amb el vostre somni: la Júlia! Moltíssimes gràcies per tot!
    Però també t'haig de dir que em fa molta peneta no saber res més de vosaltres a partir d'ara... No saber com us va, com s'adapta la petita i trobar els teus comentaris per aquí i per allà... Weno, només dir-te que t'enyoraré!!! Una abraçada moooolt gran, família!

    ResponElimina
  4. Gràcies Sandra per la vostra companyia el llarg d'aquet camí, seguiré pendent del teu blog. Qualsevol cosa, ja ho saps ens podem seguir comunicant fomas@hotmail.com. Una forta abraçada.

    ResponElimina
  5. Ha estat un plaer!!! Gràcies per compartir la vostra història amb nosaltres... pero aixó dels adeus no es lo meu i a mes estic bastant sensible...
    Disfruta molt de la teva petita Júlia i us desitjo molta sort i felicitat de tot cor.
    P.D.: Anima't a fer un nou blog que us trobarem en falta sino.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Espero que l'adaptació de la petita hagi anat molt bé. Segur que sí! Una abraçada moooolt gran per tots tres!

    ResponElimina

Seguidors